Σελίδες

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Σχόλια αναγνωστών που φωτίζουν



Ανώνυμος είπε...

Μέχρι το 1947 μας έφταιγαν οι άγγλοι μετά οι αμερικανοι τώρα οι γερμανοί.

Μόλις βρούμε τα δύσκολα φοράμε τα αρχαία μας στολίδια που λέει και ο τάκης ο μπίνης.

Μάθαμε μια Merkel από τα ΜΜΕ και σχολιάζουμε την γερμανική πολιτική έλεος πια.

Τι νόμιζες δα, ότι επειδή μπήκαμε στην ευρωπαϊκή ένωση θα καθόμασταν θα μας δίναν άτοκα δάνεια και όλα καλά;

Για πες μου μια χώρα πληθυσμιακά σαν την Ελλάδα να έχει 350 δις δημόσιο χρέος;
Ανώνυμος είπε...

Καμία για να σου απαντήσω στο ερώτημά σου.

Και επειδή την έχω κι εγώ την απορία μου, για πες μου εσύ γιατί επέτρεπαν επί 40 χρόνια μια χώρα πληθυσμιακά σαν την Ελλάδα να δανείζεται υπέρογκα ποσά για να φτάσει σήμερα με χρέος 350 δισ. ευρώ, χωρίς να έχουν δει ούτε μια αποπληρωμή στα πρώτα δέκα χρόνια;

Λες να ναι κουτόφραγκοι; ή εμείς μπαίναμε βράδυ στα ταμεία τους και κλέβαμε χωρίς να το πάρουν είδηση;

Και πες μου γιατί δανείζουν οι ευρωπαίοι χώρες σαν την Κροατία που δεν παράγουν τίποτα αλλά ούτε και βαριά βιομηχανία έχουν;

Θα αποπληρώσουν οι Κροάτες τίποτα; Και με τι; Με το χρέος τους που συνεχώς καλπάζει;

Εσύ τι νόμιζες δα; Αυτοί ξέρουν καλά γιατί μας δάνειζαν και όσοι τα έπαιρναν ήξεραν ακόμη καλύτερα το γιατί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου