Στην Τροχαία ο Μ.Β. ενημερώθηκε λακωνικά ότι όφειλε να παραλάβει τη
μηχανή του από ιδιωτικό πάρκινγκ στην οδό Πειραιώς.
Ο ίδιος πήρε ένα δεύτερο ταξί και έφτασε στο σημείο. Εκεί, ο ιδιώτης τον ενημέρωσε ότι χρωστούσε 73,44 ευρώ και άλλα 3 ευρώ για την παραμονή της μηχανής του στο πάρκινγκ. Χωρίς να ρωτά πολλά πολλά, ο παραβάτης κατέβαλε και τα δύο ποσά, για να λάβει τα αντίστοιχα αποδεικτικά καθώς και... μία κλήση των 40 ευρώ.
Συνειδητοποίησε λοιπόν ότι εκκρεμούσε το πρόστιμο της Τροχαίας, παρά το γεγονός ότι έως εκείνο το σημείο είχε πληρώσει 76,44 ευρώ. Ο Μ.Β. είχε καταβάλει 3 ευρώ στο πάρκινγκ το οποίο φιλοξένησε τη μηχανή του για λογαριασμό της Τροχαίας και άλλα 73,44 ευρώ στην εταιρεία η οποία μετέφερε τη μηχανή του εν προκειμένω στην Πειραιώς. Παρατήρησε δε ότι τα φορτηγά τα οποία ξεφόρτωναν «υλικό» μετέφεραν 6 μηχανές το καθένα.
Με άλλα λόγια, ένα δρομολόγιο ανάλογου τύπου, το οποίο στην αγορά κοστολογείται με 50 ευρώ, μέσα από αυτή τη διαδικασία κοστίζει 440,64 ευρώ (73,44 επί 6). Και το κόστος το επωμίζονται καθημερινά παραβάτες μεν, φορολογούμενοι πολίτες δε.
Δίπλα στο Μ.Β. βρίσκονταν και άλλοι ιδιοκτήτες οχημάτων οι οποίοι διαμαρτύρονταν έντονα. Μάλιστα, κάποιοι από αυτούς διέδιδαν φήμες για σύνδεση παραγόντων της πολιτικής ηγεσίας με ανάλογες ιδιωτικές πρωτοβουλίες.
Η Τροχαία Αθηνών επιβεβαίωσε στο tvxs.gr ότι ο παραβάτης επωμίζεται το συγκεκριμένο κόστος μεταφοράς και φύλαξης του οχήματος, «για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν επαρκούν οι δικοί μας γερανοί».
TVXS, Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012 («Χρυσές» δουλειές από την παράνομη στάθμευση)
Ο ίδιος πήρε ένα δεύτερο ταξί και έφτασε στο σημείο. Εκεί, ο ιδιώτης τον ενημέρωσε ότι χρωστούσε 73,44 ευρώ και άλλα 3 ευρώ για την παραμονή της μηχανής του στο πάρκινγκ. Χωρίς να ρωτά πολλά πολλά, ο παραβάτης κατέβαλε και τα δύο ποσά, για να λάβει τα αντίστοιχα αποδεικτικά καθώς και... μία κλήση των 40 ευρώ.
Συνειδητοποίησε λοιπόν ότι εκκρεμούσε το πρόστιμο της Τροχαίας, παρά το γεγονός ότι έως εκείνο το σημείο είχε πληρώσει 76,44 ευρώ. Ο Μ.Β. είχε καταβάλει 3 ευρώ στο πάρκινγκ το οποίο φιλοξένησε τη μηχανή του για λογαριασμό της Τροχαίας και άλλα 73,44 ευρώ στην εταιρεία η οποία μετέφερε τη μηχανή του εν προκειμένω στην Πειραιώς. Παρατήρησε δε ότι τα φορτηγά τα οποία ξεφόρτωναν «υλικό» μετέφεραν 6 μηχανές το καθένα.
Με άλλα λόγια, ένα δρομολόγιο ανάλογου τύπου, το οποίο στην αγορά κοστολογείται με 50 ευρώ, μέσα από αυτή τη διαδικασία κοστίζει 440,64 ευρώ (73,44 επί 6). Και το κόστος το επωμίζονται καθημερινά παραβάτες μεν, φορολογούμενοι πολίτες δε.
Δίπλα στο Μ.Β. βρίσκονταν και άλλοι ιδιοκτήτες οχημάτων οι οποίοι διαμαρτύρονταν έντονα. Μάλιστα, κάποιοι από αυτούς διέδιδαν φήμες για σύνδεση παραγόντων της πολιτικής ηγεσίας με ανάλογες ιδιωτικές πρωτοβουλίες.
Η Τροχαία Αθηνών επιβεβαίωσε στο tvxs.gr ότι ο παραβάτης επωμίζεται το συγκεκριμένο κόστος μεταφοράς και φύλαξης του οχήματος, «για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν επαρκούν οι δικοί μας γερανοί».
TVXS, Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012 («Χρυσές» δουλειές από την παράνομη στάθμευση)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου