Στοχευμένες διαφημίσεις οι οποίες εξαρτώνται από τις
δημοσιεύσεις του χρήστη στην προσωπική σελίδα, προβάλλει το Facebook
συνήθως στα δεξιά της σελίδας. Ωστόσο πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει ότι οι
έφηβοι κατάφεραν να «μπερδέψουν» το Facebook κρυπτογραφώντας τις
αναρτήσεις τους.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η εφημερίδα Ελευθεροτυπία, η κωδικοποιημένη γλώσσα και οι παράξενα γραμμένες λέξεις που χρησιμοποιούν οι νέοι δυσκολεύουν τους αλγόριθμους του κοινωνικού δικτύου στην τοποθέτηση διαφημίσεων στον τοίχο τους.
Σύμφωνα με την έρευνα που εκπόνησε το Ινστιτούτο Pew, που δημοσιεύτηκε τον Μάιο, οι έφηβοι χρήστες του Facebook αποκρύπτουν τις συνομιλίες τους από το «άγρυπνο μάτι» του Facebook, χρησιμοποιώντας κωδικοποιημένη γλώσσα και εικόνες, διατηρώντας έτσι την ιδιωτικότητα της διαδικτυακής τους ζωής, δυσκολεύοντας ταυτόχρονα την τοποθέτηση προϊόντων.
Οπως αποκάλυψε η έρευνα του Pew το 58% των εφήβων χρησιμοποιούν ιδιωτικά αστεία και να αποκρύπτουν για ποιο πράγμα μιλούν κάθε φορά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ερευνήτρια της Microsoft, Ντάνα Μπόιντ, η οποία έχει μελετήσει αυτή τη συμπεριφορά επί χρόνια και την αποκαλεί «κοινωνική στεγανογραφία» εξηγεί πώς η συγκεκριμένη πρακτική προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των νέων:
Defencenet, Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013 (Όταν οι έφηβοι κάνουν άνω-κάτω το Facebook)
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η εφημερίδα Ελευθεροτυπία, η κωδικοποιημένη γλώσσα και οι παράξενα γραμμένες λέξεις που χρησιμοποιούν οι νέοι δυσκολεύουν τους αλγόριθμους του κοινωνικού δικτύου στην τοποθέτηση διαφημίσεων στον τοίχο τους.
Σύμφωνα με την έρευνα που εκπόνησε το Ινστιτούτο Pew, που δημοσιεύτηκε τον Μάιο, οι έφηβοι χρήστες του Facebook αποκρύπτουν τις συνομιλίες τους από το «άγρυπνο μάτι» του Facebook, χρησιμοποιώντας κωδικοποιημένη γλώσσα και εικόνες, διατηρώντας έτσι την ιδιωτικότητα της διαδικτυακής τους ζωής, δυσκολεύοντας ταυτόχρονα την τοποθέτηση προϊόντων.
Οπως αποκάλυψε η έρευνα του Pew το 58% των εφήβων χρησιμοποιούν ιδιωτικά αστεία και να αποκρύπτουν για ποιο πράγμα μιλούν κάθε φορά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ερευνήτρια της Microsoft, Ντάνα Μπόιντ, η οποία έχει μελετήσει αυτή τη συμπεριφορά επί χρόνια και την αποκαλεί «κοινωνική στεγανογραφία» εξηγεί πώς η συγκεκριμένη πρακτική προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των νέων:
«Τα τελευταία χρόνια παρακολουθώ τους εφήβους να παρατούν την προσπάθεια να ελέγξουν την πρόσβαση στο περιεχόμενό τους. Είναι πολύ δύσκολο, είναι εκνευριστικό και η τεχνολογία πολύ απλά δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα εξουσίας που υπάρχουν. Αντιθέτως, αυτό που κάνουν οι έφηβοι είναι να εστιάζουν στον έλεγχο της πρόσβασης σε αυτά που έχουν σημασία. Ενα σχόλιο μπορεί να δείχνει σαν να σημαίνει κάτι, ενώ στην πραγματικότητα σημαίνει κάτι άλλο. Καλύπτοντας με έναν μανδύα κάποιο περιεχόμενο που είναι προσβάσιμο από άλλους, οι έφηβοι επαναδιεκδικούν την εξουσία από τα χέρια αυτών που ξέρουν ότι τους παρακολουθούν».Πλέον με την όλο και αυξανόμενη χρήση αυτής της πρακτικής,ο νέος στόχος της εταιρίας είναι οι προγραμματιστές της να φτιάχνουν αλγόριθμους που να μπορούν να αποκωδικοποιήσουν τη γλωσσολογική και φωτογραφική κρυπτογράφηση των εφήβων προκειμένου να επιλέγουν τις κατάλληλες στοχευμένες διαφημίσεις.
Defencenet, Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013 (Όταν οι έφηβοι κάνουν άνω-κάτω το Facebook)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου