Εκτός του γεγονότος ότι ούτε αυτές οι εκλογές
μπορούν να φέρουν το αποτέλεσμα που επιθυμεί το μνημονιακό μπλόκ αφού
κάθε ‘φαβορί’ φθείρεται άμεσα και μόνο με την έκθεση του στο πλέον
άγρυπνο και ανήσυχο μάτι του Ελληνικού Λαού, αυτές οι εκλογές είναι
προβληματικές de facto λόγω του θέματος που έχει προκύψει τόσο με την
απογραφή του 2011 όσο και με την κατάσταση των εκλογικών καταλόγων βάσει
αυτής του 2001.
Τα εξόφθαλμα προβλήματα που περιγράφει περιληπτικά η κ. Γεωργαντά είχαν επισημανθεί από εμένα με έγγραφη πρωτοκολλημένη αίτηση παροχής στοιχείων στην ΕΛΣΤΑΤ στις 24-5-2011, την εποχή που η απογραφή του 2011 ακόμα εκτελείτο. Και μόνο ένα από αυτά ενώπιον οποιουδήποτε επιστημονικού και νομικού οργάνου ακυρώνουν την απογραφή αυτή ( αν και όποτε δημοσιευθεί ) και ως εκ τούτου ο,τιδήποτε έχει βασιστεί σε αυτήν καθίσταται εκ προοιμίου επίσης άκυρο.
Το Σύνταγμα βέβαια, κατά την τοποθέτηση και του ΔΣΑ, απαιτεί
συγκεκριμένες παραμέτρους όσον αφορά τις απογραφές και τα στοιχεία που
χρησιμοποιούνται από αυτές για τους εκλογικούς καταλόγους που οι τωρινές
συνθήκες δεν καλύπτουν. Συνεπώς, οι εκλογές της 17ης Ιουνίου ήδη έχουν
και αυτές τεράστια ερείσματα και παραθυράκια για νοθείες και εμπαιγμό
του εκλογικού σώματος ιδίως όσον αφορά τις κατανομές των βουλευτικών
εδρών και το πώς μαγειρεύεται το εκλογικό αποτέλεσμα.
Τα εξόφθαλμα προβλήματα που περιγράφει περιληπτικά η κ. Γεωργαντά είχαν επισημανθεί από εμένα με έγγραφη πρωτοκολλημένη αίτηση παροχής στοιχείων στην ΕΛΣΤΑΤ στις 24-5-2011, την εποχή που η απογραφή του 2011 ακόμα εκτελείτο. Και μόνο ένα από αυτά ενώπιον οποιουδήποτε επιστημονικού και νομικού οργάνου ακυρώνουν την απογραφή αυτή ( αν και όποτε δημοσιευθεί ) και ως εκ τούτου ο,τιδήποτε έχει βασιστεί σε αυτήν καθίσταται εκ προοιμίου επίσης άκυρο.
Άρα, ούτως ή άλλως μπορούμε ανά πάσα στιγμή να ακυρώσουμε το εκλογικό αποτέλεσμα των συγκεκριμένων εκλογών και μόνο από αυτό.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Δεδομένης της οικτρής κατάστασης διαβλητότητας και έλλειψης αντικειμενικότητας στην συλλογή στοιχείων από την ΕΛΣΤΑΤ γενικότερα, και λαβαίνοντας υπ’ όψιν ότι το 2000 ήταν η εποχή που με τα περιβόητα ψευδή στοιχεία της εποχής Σημίτη μπήκαμε στην Ευρωζώνη, και μετά συνέχισε η ΕΛΣΤΑΤ να στέλνει ψευδή στοιχεία, με ποιο πλαφόν εμπιστευόμαστε ότι τα στοιχεία της απογραφής 2000-2001 είναι αντικειμενικά ορθά και αληθή ;
Σωρεία των ίδιων προβλημάτων που αναφέρει η κ. Γεωργαντά για την απογραφή του 2011 προέκυψαν και ενυπάρχουν και στην απογραφή του 2001. Και άρα, εντελώς απλά και βάσει των επιστημονικών παραμέτρων που διεθνώς ισχύουν για τις απογραφές απανταχού, υπάρχουν τεράστιες πιθανότητες αν όχι βεβαιότητα ότι οι ίδιες ακυρότητες που διέπουν την απογραφή του 2011 διέπουν και αυτή του 2001 και συνεπώς μπορούμε βασίμως να ισχυρισθούμε ενώπιον πάσας νομίμου αρχής ότι εάν αυτό ισχύει ( κάτι που ευκόλως διαπιστώνεται από ειδικούς κοινωνικούς επιστήμονες όπως του τομέα μου οι οποίοι θα παρουσιάσουν διαφανώς τα ευρήματα τους ενώπιον τόσο του συνόλου της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας όσο και προ παντός του Ελληνικού Λαού ) κάθε εκλογική αναμέτρηση που έλαβε χώρα με εκλογικούς καταλόγους και κατανομές εδρών βασισμένη στην απογραφή του 2001 είναι νοθευμένη, μη αντικειμενική ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΚΥΡΗ, ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΣΑ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Αυτό σημαίνει βεβαίως ότι κυβερνητικές πράξεις, νομοθετήματα και πολιτικές άκυρων κυβερνήσεων είναι και αυτές de facto άκυρες, συμπεριλαμβανομένου βεβαίως και του Μνημονίου αλλά και κάθε άλλου νομοθετήματος από την πρώτη κυβέρνηση και βουλή που βγήκε με βάση την απογραφή του 2001 και μετά.
Βεβαίως, αυτό ενέχει και άμεσο θέμα επιστροφής του συνόλου των βουλευτικών/υπουργικών αποζημιώσεων, συντάξεων, ατελειών, και άλλων ευεργετημάτων που απήλαυσαν ή απολαμβάνουν μέχρι και σήμερα όλα τα μέλη αυτών των άκυρων βουλών και κυβερνήσεων, καθώς και ποινικές ευθύνες που θα μπορέσουν να ασκηθούν αφού για ένα μεγάλο ποσοστό των πράξεων τους δεν θα ισχύει βουλευτική ή υπουργική ασυλία λόγω ακυρότητας, οι πράξεις όμως έχουν λάβει χώρα και έχουν αυτουργούς και ηθικούς αυτουργούς. Αυτό βεβαίως συμπεριλαμβάνει και τους υπαίτιους του Μνημονίου.
Και βεβαίως αυτό το γαϊτανάκι μπορεί να σταματήσει μόνο με την απογραφή που θα μπορέσει να αποδειχθεί έγκυρη όσο παλιά και αν είναι, εάν βεβαίως υπάρχει.
Ο Λαός δεν φέρει ευθύνη επί όλων αυτών των θεμάτων διότι πλήρωνε και πληρώνει αδρότατα όλους αυτούς τους δήθεν ‘ειδικούς’ που στελέχωσαν τις δήθεν ανεξάρτητες και μη αρχές για να εγγυούνται την εγκυρότητα και την ορθότητα όλων των προαναφερόμενων και όχι μόνο στοιχείων.
Τώρα όμως που κατέστη σαφές ότι όλες αυτές οι αρχές οι τόσο σημαντικές για την ακεραιότητα του Πολιτεύματος και της Δημοκρατίας είχαν καταστεί ανενεργές και/ή υφαρπαγμένες από αυτούς που εποφθαλμιούσαν το Κράτος μας, εμείς ο Λαός αρχίζουμε να ελέγχουμε.
Και όσο ελέγχουμε τόσο θα βγαίνουν οι ακυρότητες και οι ποινικές ευθύνες στην επιφάνεια, και για αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει «πολιτική σταθερότητα» που τόσο πολύ διψούν να επιβάλλουν ως νέα μεταπολίτευση ούτε και την κάλπικη νομιμοφάνεια να εξασφαλίσουν, τώρα που ο Ελληνικός Λαός σταμάτησε να εμπιστεύεται και έχει αναλάβει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου