Κεφάλαια
ύψους 1,515 δισ. δολαρίων είχαν τοποθετηθεί από τους Ελληνες εφοπλιστές
σε αγορές πλοίων από τις αρχές του έτους έως και τις πρώτες δύο
εβδομάδες του Ιουνίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking.
Στο διάστημα αυτό αποκτήθηκαν από τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες 79 πλοία, από τα οποία 35 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, 26 τάνκερ και 18 πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Ο ελληνικός εφοπλισμός φαίνεται να κινείται όπως και πέρυσι, συντηρητικά, στις τοποθετήσεις των κεφαλαίων του στη ναυτιλία, καθώς η ναυλαγορά δεν είναι σε καλή κατάσταση και δεν υπάρχει σαφής εικόνα για τις προοπτικές της. Είναι σημαντικό ότι ο δείκτης στο ξηρό φορτίο, αν και ενισχύεται τις τελευταίες μέρες, ωστόσο παραμένει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων.
Πρόσφατα στα «Ποσειδώνια» ο επικεφαλής της Clarkson Research είχε επισημάνει ότι η ναυτιλία διανύει μία δύσκολη περίοδο, ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να υπάρχει η βεβαιότητα ότι οι αξίες των πλοίων έχουν φθάσει όντως στο κατώτατο σημείο τους.
Οι Κινέζοι, που ανταγωνίζονται τα τελευταία χρόνια την ελληνική ναυτιλία, από τις αρχές του 2012 εμφανίζονται να έχουν αγοράσει 46 πλοία, συνολικής αξίας 447 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, στο ίδιο διάστημα τα δέκα πρώτα ναυτιλιακά έθνη αγόρασαν 466 πλοία συνολικής αξίας 5,464 δισ. δολαρίων.
Ελάχιστη είναι η διαφορά σε σχέση με τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν διεθνώς, καθώς συνολικά η αξία τους ανήλθε στα 5,476 δισ. δολ., γεγονός το οποίο αποτελεί άλλη μία ένδειξη για το φόβο που δημιουργεί η κατάσταση της ναυλαγοράς, σε συνδυασμό με την έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες.
Defencenet, Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012 (79 νέα πλοία αγόρασαν το α' εξάμηνο οι Έλληνες εφοπλιστές)
Στο διάστημα αυτό αποκτήθηκαν από τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες 79 πλοία, από τα οποία 35 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, 26 τάνκερ και 18 πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Ο ελληνικός εφοπλισμός φαίνεται να κινείται όπως και πέρυσι, συντηρητικά, στις τοποθετήσεις των κεφαλαίων του στη ναυτιλία, καθώς η ναυλαγορά δεν είναι σε καλή κατάσταση και δεν υπάρχει σαφής εικόνα για τις προοπτικές της. Είναι σημαντικό ότι ο δείκτης στο ξηρό φορτίο, αν και ενισχύεται τις τελευταίες μέρες, ωστόσο παραμένει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων.
Πρόσφατα στα «Ποσειδώνια» ο επικεφαλής της Clarkson Research είχε επισημάνει ότι η ναυτιλία διανύει μία δύσκολη περίοδο, ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να υπάρχει η βεβαιότητα ότι οι αξίες των πλοίων έχουν φθάσει όντως στο κατώτατο σημείο τους.
Οι Κινέζοι, που ανταγωνίζονται τα τελευταία χρόνια την ελληνική ναυτιλία, από τις αρχές του 2012 εμφανίζονται να έχουν αγοράσει 46 πλοία, συνολικής αξίας 447 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, στο ίδιο διάστημα τα δέκα πρώτα ναυτιλιακά έθνη αγόρασαν 466 πλοία συνολικής αξίας 5,464 δισ. δολαρίων.
Ελάχιστη είναι η διαφορά σε σχέση με τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν διεθνώς, καθώς συνολικά η αξία τους ανήλθε στα 5,476 δισ. δολ., γεγονός το οποίο αποτελεί άλλη μία ένδειξη για το φόβο που δημιουργεί η κατάσταση της ναυλαγοράς, σε συνδυασμό με την έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες.
Defencenet, Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012 (79 νέα πλοία αγόρασαν το α' εξάμηνο οι Έλληνες εφοπλιστές)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου